header

We gaan weer op zoek naar Het Knapste Etiket!

Ook dit jaar gaat Schuim magazine op zoek naar het Knapste Etiket van de Lage Landen! Wie wordt de opvolger van Lowlander Beer, de winnaar van 2017? Lees hieronder hoe je meedoet en kans maakt op De Gouden Fles, een abonnement op Schuim en… een cheque t.w.v. € 500,-, te besteden bij unieketiket.nl!

Deadline:

Waarom deze verkiezing?

Het bierschap barst uit zijn voegen! Bieren in alle soorten en maten vechten om de aandacht van de consument. Ludieke namen en bonte etiketten worden ingezet om de liefhebber naar dat ene bier te laten grijpen. Maar welke brouwerij slaagt daar als beste in? Met deze wedstrijd wil Schuim magazine de brouwer met het beste bieretiket een podium bieden.

Wat levert het op?

Dankzij sponsor unieketiket.nl is de inzet dit jaar nog interessanter geworden. De brouwer met het knapste etiket wint namelijk een cheque t.w.v. € 500,-, vrij te besteden bij deze online etikettendrukkerij! Daarnaast ga je aan de haal met De Gouden Fles, een jaarabonnement op Schuim magazine en een interview in het eerste nummer van 2019!

De voorwaarden

Of je bier nu in fles of blik verschijnt: alle verpakkingen zijn welkom! Zolang het maar om het artwork van een bier gaat. Verder stellen we de volgende voorwaarden:

  • Het etiket/artwork is in 2018 op de markt verschenen
  • Maximaal 1 inzending per brouwerij

Hoe doe je mee?

Stuur je volledige etiket/artwork vóór 31 december 2018 naar etiket@schuimmagazine.nl. Zorg dat alle informatie goed zichtbaar is en vermeld wie de vormgever van het artwork is.

Vakjury en beoordeling

Ook dit jaar bestaat de jury uit een mix van grafisch vormgevers, bierprofessionals en retailers. Zij beoordelen de inzendingen op originaliteit, herkenbaarheid, functionaliteit en leesbaarheid. Namen en rugnummers worden nog bekend gemaakt.

Durf jij het aan om mee te doen? Mail ons je artwork via:

Deel deze pagina:
Share on FacebookTweet about this on TwitterGoogle+Share on LinkedInEmail to someone

De inzendingen (tot op heden)

Klik op het artwork om het in zijn geheel te zien